مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:402024-01-20فرهنگي

فجر42| رونمایی از نخستین عکس توماج دانش بهزادی در فیلم سینمایی «احمد»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، توماج دانش بهزادی هنرمند شناخته شده عرصه تئاتر به عنوان بازیگر فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد معرفی شد.

- فجر42 رونمایی از نخستین عکس توماج دانش بهزادی در فیلم سینمایی احمد توماج دانش بهزادی با ایفای نقش یک پژوهشگر علمی و دانشگاهی در فیلم سینمایی احمد حضور دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، توماج دانش بهزادی هنرمند شناخته شده عرصه تئاتر به عنوان بازیگر فیلم سینمایی احمد به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد معرفی شد.

دانش بهزادی که با دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد در بخش بین الملل سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خوش درخشید، اکنون در سینمایی احمد با ایفای نقش یک پژوهشگر علمی و دانشگاهی جلوی دروبین هاشم مرادی رفته است.

همچنین این روز ها مراحل پس تولید این اثر که در بخش مسابقه چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر (سودای سیمرغ) حضور دارد، به طور همزمان در حال انجام است؛ بدین ترتیب حمید نجفی راد تدوین، مسعود سخاوت دوست آهنگسازی، محمد برادران جلوه های ویژه بصری و حسین قورچیان صداگذاری را پیش می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر42| رونمایی از نخستین عکس توماج دانش بهزادی در فیلم سینمایی «احمد»

فجر42| رونمایی از نخستین عکس توماج دانش بهزادی در فیلم سینمایی «احمد»